'Igepa Kaleidoscope' kan terugblikken op een kleurrijke tweedaagse, 
een schot in de roos.

Op 1 en 2 juni jl mochten we meer dan 60 internationale exposanten en 1300 klanten verwelkomen.

Igepa richt zich aan de basis dan wel tot grafische professionals en drukkers, een doorgedreven bedrijfsdiversificatie is al lang niet meer weg te denken uit haar strategie. Igepa zet duidelijk koers voor het verder aanboren van nieuwe segmenten en ook dat wist menig bezoeker tijdens dit tweedaags beurs- en netwerkevent ruimschoots te smaken. Naast het aanbieden van papier, verschillende media voor print- en signoplossingen, press en pre-press supplies, digitale en afwerkingsapparatuur, LFP en ICT oplossingen, werd het gamma inmiddels fors uitgebreid met een assortiment verpakkingsmaterialen zoals dozen en folies en een gamma professionele schoonmaakproducten en machines.

Digitalisering? Ook van de lancering van haar nieuwe webshop maakte Igepa haar topprioriteit. Een voltreffer die aan een stevige opmars bezig is.

Met meer dan 40 sales acties verspreid over de verschillende standen, bleek informeren, documenteren en demonstreren het ultieme ingrediënt voor een solide wisselwerking met klanten, leveranciers en stakeholders. Dankzij een duidelijke visie, de nodige ondernemingszin, een sterke drijfveer en vanuit een ongebreideld enthousiasme is Igepa ook voor de volgende jaren stevig gewapend voor de toekomst!

Igepa dankt alle bezoekers, sympathisanten en stakeholders die bijdroegen tot het welslagen van 'Igepa Kaleidoscope'.

Hierbij enkele sfeerbeelden die wij graag met u willen delen!